Informacje dotyczące organizacji roku szkolnego 2020/2021:
1. Rozpoczęcie roku szkolnego – 1.09.2020r.
– godz. 8.00 – Msza Św. w Sanktuarium Matki Bożej Głogowskiej w Głogowie Młp.
– około godz. 9.00 – spotkanie tylko uczniów (bez udziału rodziców) z wychowawcami klas w salach lekcyjnych
• uczniowie będą mogli wejść na teren szkoły od godz. 8.50, rodzice uczniów proszeni są o pozostanie na zewnątrz budynku
• wejście możliwe będzie drzwiami: w budynku A (od strony boisk szkolnych), w budynku C (od strony tzw. „żłobka”), w budynku B (wejście główne) oraz w budynku B wejście bezpośrednio do szatni (od strony ulicy Fabrycznej)
• na uczniów wszystkich klas 1 oraz klasy 2b i 2e przy wejściu do szkoły oczekiwać będą wychowawcy, którzy wskażą dzieciom drogę do sal lekcyjnych: przy wejściu w budynku A – wychowawcy klas1a, 1c, 2b, 2e; przy wejściu w budynku C – wychowawcy klas: 1b, 1d, 1e.
• dodatkowo przy każdym wejściu dyżur pełnić będą wyznaczeni nauczyciele, którzy pokierują uczniów pozostałych klas pod właściwą salę lekcyjną
• przy wejściu do szkoły uczniowie zobowiązani są do zdezynfekowania rąk, zaleca się również, aby byli wyposażeni w środki ochrony osobistej (maseczkę lub przyłbicę)
• wykaz sal lekcyjnych, w których 1.09 odbywać się będą spotkania z wychowawcami klas:
oddział klasowy wychowawca numer sali lekcyjnej
oddział klasowy | wychowawca | numer sali lekcyjnej |
1a | p. B. Szafran | 8A |
1b | p. B. Bachórz | 4C |
1c | p. E. Szajna | 3A |
1d | p. G. Mularska | 3C |
1e | p. A. Litwin | 5C |
2a | p. A. Błyskal – Wiater | 108A |
2b | p. T. Nowicka | 107A |
2c | p. A. Tuszyńska | 7A |
2d | p. B. Lenart | 100A |
2e | p. I. Kuc | 4A |
3a | p. A. Jurek | 5B |
3b | p. A. Żelazo | 104A |
3c | p. M. Borycka | 101A |
3d | p. E. Pikor | 105A |
4a | p. A. Gorycka | 203A |
4b | p. A. Czyrek | 201A |
4c | p. E. Furgała | 103A |
4d | p. B. Mularski | 106A |
5a | p. A. Kuceł | 200A |
5b | p. E. Skop | 109A |
6a | p. S.Szponar – Haligowska | 6A |
6b | p. H. Kotula | 1A |
6c | p. E. Pożarycka | 205A |
6d | p. N. Pado | 04B |
6e | p. K. Gancarz | 104B |
6f | p. M. Bazan | 106B |
6g | p. A. Łącka | 112A |
7a | p. A. Szopińska | 105B |
7b | p. M. Furman | 102B |
7c | p. M. Czech | 205B |
7d | p. R. Rusin | 6B |
7e | p. K. Bawor | 203B |
7f | p. K. Chochulska | 204B |
8a | p. K. Grabiec – Szamraj | 4B |
8b | p. A. Płonka | 201B |
8c | p. L. Nowosiadły | 206B |
8d | p. A. Kruk | 03B |
Oznaczenia budynków:
A – tzw. „stara szkoła”
B – dawne gimnazjum
C – tzw. „żłobek”
2. Najważniejsze zmiany w funkcjonowaniu szkoły wynikające z panującej epidemii:
• do szkoły może uczęszczać uczeń bez objawów chorobowych sugerujących infekcję dróg oddechowych oraz gdy domownicy nie przebywają na kwarantannie lub w izolacji
• zajęcia lekcyjne rozpoczynają się o godz. 7.30 (dla uczniów klas 4-8) i o godz. 8.10 (dla uczniów klas 1-3)
• uczniom klas 1-3 przerwy międzylekcyjne, w tym również przerwę obiadową organizuje nauczyciel (nie pokrywają się one z przerwami dla uczniów klas 4-8, które wyznacza dzwonek lekcyjny, a czas ich trwania nie uległ zmianie w porównaniu z poprzednim rokiem szkolnym )
• uczniowie klas 1-3 kończą zajęcia lekcyjne o godz. 12.10 (jeśli w danym dniu mieli 4 lekcje) lub 12.45 (jeśli mieli 5 lekcji)
• uczniowie poszczególnych klas 4-8 zapisani do stołówki szkolnej wyznaczone mieć będą stałe przerwy międzylekcyjne na spożywanie obiadu
• wejście na teren szkoły przed rozpoczęciem zajęć odbywać się będzie się drzwiami głównymi w budynku B (w godz. 6.30 – 8.10) oraz drzwiami w budynku B od ulicy Fabrycznej prowadzącymi bezpośrednio do szatni (w godz. 7.00 – 8.10); wyjście ze szkoły po zakończeniu zajęć odbywa się tylko drzwiami głównymi w budynku B
• dzieci zapisane do świetlicy szkolnej odbierane będą przez rodziców (upoważnione osoby) o stałych porach: o godz. 12.45, 13.45, 14.45, 15.45, 17.00
• znacząco ograniczona jest możliwość wejścia na teren szkoły rodziców uczniów, nie mogą one przekraczać obowiązujących strefy przebywania – korytarza na parterze w budynku B (dotyczy osób załatwiających sprawy w sekretariatach szkolnych; mogą uczynić to tylko w czasie trwania zajęć lekcyjnych)
• kontakt rodziców uczniów z nauczycielami i innymi pracownikami szkoły powinien odbywać się z wykorzystaniem technik komunikacji na odległość, m.in. za pomocą dziennika elektronicznego, zeszytu korespondencji telefonicznie
3. Wszystkie zmiany w funkcjonowaniu szkoły wynikające z panującej epidemii zawarte zostały w „Procedurze bezpieczeństwa w Szkole Podstawowej w Głogowie Małopolskim w okresie epidemii COVID-19″, której fragmenty (dotyczące obowiązków uczniów i ich rodziców) wysłane zostaną rodzicom uczniów 28.08 przez dziennik elektroniczny. Prosimy o bardzo wnikliwe zapoznanie się z nią i stosowanie do zawartych w niej przepisów (m.in. dotyczących znacznego ograniczenia przebywania rodziców uczniów na terenie szkoły).